Tegoroczne matury zdało 74 proc. osób. To najsłabsze rezultaty od 2014-2015 r.
Na tym tle Liceum Ogólnokształcące Nr I im. Marii Curie-Skłodowskiej w Makowie Maz jawi się jako pozytywny wyjątek!
Ogólna zdawalność wyniosła tu 99,18 proc. To znacznie więcej niż tylko średnia krajowa, ale także w całym powiecie makowskim, gdzie wyniosła 61,7 proc. Średnia zdawalność matur dla liceów ogólnokształcących dla całej Polski wyniosła 83,4 proc. – czyli o 15, 78 proc. mniej niż w Makowie.
Gratulujemy maturzystom i nauczycielom!
W tym roku w związku z COVID-19 nie odbyła się część ustna matur
Wszyscy absolwenci, którzy ukończyli szkołę w 2020 r., obowiązkowo przystępowali do egzaminu maturalnego w części pisemnej z języka polskiego, matematyki oraz wybranego języka obcego nowożytnego.
Absolwenci szkół ponadgimnazjalnych obowiązkowo przystępowali również do egzaminu maturalnego z wybranego przedmiotu na poziomie rozszerzonym, a w przypadku języków obcych nowożytnych – na poziomie rozszerzonym albo dwujęzycznym.
Ogólna zdawalność
Liceum Ogólnokształcące Nr I im. Marii CurieSkłodowskiej w Makowie Maz
Pozostałe szkoły powiatu makowskiego
Wszystkie szkoły
w kraju
Licea w kraju
99,18%
61,7%
74%
83,4%
Średnie wyniki z przedmiotów obowiązkowych
Przedmiot
Liceum Ogólnokształcące Nr I im. Marii CurieSkłodowskiej w Makowie Maz
Pozostałe szkoły powiatu makowskiego
Wszystkie szkoły
w kraju
Licea w kraju
Język polski
59%
47%
52%
56%
Matematyka
67%
33%
52%
58%
Język angielski
81%
49%
71%
77%
Język rosyjski
71%
38%
60%
67%
Poniżej podajemy średnie wyniki matur z przedmiotów obowiązkowych na poziomie podstawowym.
Średnie wyniki w powiecie makowskim
Język polski – poziom podstawowy – 47,25 proc.
Matematyka – poziom podstawowy – 51,30 proc.
Język angielski – poziom podstawowy – 66,62 proc.
Język niemiecki – poziom podstawowy – 66 proc.
Język rosyjski – poziom podstawowy – 53,51 proc.
Średnie wyniki matur w Makowie Maz.:
Język polski – poziom podstawowy – 49,71 proc.
Matematyka – poziom podstawowy – 54,49 proc.
Język angielski – poziom podstawowy – 67,70 proc.
Język niemiecki – poziom podstawowy – 62 proc.
Język rosyjski – poziom podstawowy – 57,77 proc.
Średnie wyniki matur w Różanie:
Język polski – poziom podstawowy – 38,24 proc.
Matematyka – poziom podstawowy – 23,05 proc.
Język angielski – poziom podstawowy – 58,80 proc.
Język rosyjski – poziom podstawowy – 20 proc.
Średnie wyniki matury w Krasnosielcu:
Język polski – poziom podstawowy – 36,71 proc.
Matematyka – poziom podstawowy – 49,71 proc.
Język angielski – poziom podstawowy – 65,11 proc.
Język niemiecki – poziom podstawowy – 82 proc.
Język rosyjski – poziom podstawowy – 47,56 proc.
„Srebrna szkołą 2019” potwierdziła renomę
Przy okazji świetnych wyników egzaminów maturalnych w makowskim liceum, warto przypomnieć, że szkoła ta zdobyła tytuł „Srebrnej Szkoły 2019”.
W prestiżowym rankingu miesięcznika „Perspektywy” makowskie LO znalazło się w pierwszej „500” najlepszych liceów w Polsce i po raz drugi zdobyło tytuł „Srebrnej Szkoły”. Warto dodać, że to już piąte wyróżnienie LO w Makowie Maz. – w poprzednich latach szkoła uzyskała 3 tytułu „Brązowej Szkoły” i jeden „Srebrnej Szkoły”.
W rankingu uwzględniono 2126 liceów, które spełniły kryteria wejścia odnoszące się do matury z 2018 roku. Licea są oceniane za pomocą trzech kryteriów. Są to: sukcesy szkoły w olimpiadach, wyniki z matury z przedmiotów obowiązkowych oraz wyniki matury z przedmiotów dodatkowych.
Na zdjęciach: egzamin maturalny z języka polskiego w LO w Makowie Maz. – 2019 rok.
Proszę żebyście także napisali jakie zasługi mają pedagodzy z LO a jakie płacący za korepetycje rodzice i ich lektorzy??! Zróbcie sondę wśród tegorocznych maturzystów ilu z nich korzystało z korków, a na dokładkę co myślę o poziomie co prawda nie wszystkich ale dużej części kadry nauczycielskiej….
Ania mówi
W punkt. Już 10-12 lat temu trzeba było się ratować korepetycjami, bo z niektórych lekcji człowiek nic nie wynosił, choćby nawet chciał. Nie ma wiec się czym chwalić.
Zbychu mówi
Panie Starosto czy nie czas poprowadzić otwartą dyskusję na temat stanu i poziomu, możliwości i problemów a także hamulców i perspektyw makowskiego LO.
Nie wierzę w to że od wielu już lat nie widzi Pan odpływu młodzieży która coraz częściej wybiera inne miasta. Dlaczego tak się dzieje ??
A co do wyników tych co pozostali to powiedzcie jakie by były gdyby nie permanentne korepetycje.Miłego dnia
siewca mówi
A co w ŻAKu????
piotr mówi
Pisdowskie gadanie połączone z lekkim tłumaczeniem:
,,tamci też kradli,, lub jak kto woli ,,wina Tuska” ale też można.
Ja mówi
Chemia 20 %.
Ja mówi
Nawet Dyrektorka szkoły posyła swoje dziecko do LO w Ostrołęce. W Pułtusku uczyć się będzie dziecko nauczycielki od rosyjskiego, polonistka wysłała dziecko do Ciechanowa, matematyczka do Białegostoku, anglistka zabrała dziecko ze szkoły i uczyła sama. O co chodzi ??
Wdrożyliśmy RODO, chronić i zabezpieczyć Twoje dane osobowe. Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz na to zgodę Więcej informacji
AkceptujCzytaj więcej
Proszę żebyście także napisali jakie zasługi mają pedagodzy z LO a jakie płacący za korepetycje rodzice i ich lektorzy??! Zróbcie sondę wśród tegorocznych maturzystów ilu z nich korzystało z korków, a na dokładkę co myślę o poziomie co prawda nie wszystkich ale dużej części kadry nauczycielskiej….
W punkt. Już 10-12 lat temu trzeba było się ratować korepetycjami, bo z niektórych lekcji człowiek nic nie wynosił, choćby nawet chciał. Nie ma wiec się czym chwalić.
Panie Starosto czy nie czas poprowadzić otwartą dyskusję na temat stanu i poziomu, możliwości i problemów a także hamulców i perspektyw makowskiego LO.
Nie wierzę w to że od wielu już lat nie widzi Pan odpływu młodzieży która coraz częściej wybiera inne miasta. Dlaczego tak się dzieje ??
A co do wyników tych co pozostali to powiedzcie jakie by były gdyby nie permanentne korepetycje.Miłego dnia
A co w ŻAKu????
Pisdowskie gadanie połączone z lekkim tłumaczeniem:
,,tamci też kradli,, lub jak kto woli ,,wina Tuska” ale też można.
Chemia 20 %.
Nawet Dyrektorka szkoły posyła swoje dziecko do LO w Ostrołęce. W Pułtusku uczyć się będzie dziecko nauczycielki od rosyjskiego, polonistka wysłała dziecko do Ciechanowa, matematyczka do Białegostoku, anglistka zabrała dziecko ze szkoły i uczyła sama. O co chodzi ??